H16 BL2, nově s brushless palivovým čerpadlem a vylepšeným kompresorem

Motor003b-resized H16 3Dmodel

Cena  € 2329,-  bez DPH

Objednávka

Uživatelský manuál:  Ke stažení

H16 Engine Deck (simulátor): Ke stažení

Specifikace

>                                          Parametry H16BL2 při 1013hPa a 15°C
Maximální tah @ 122 000 ot/min 18 kg
Tah na volnoběhu @ 36 000 ot/min ~0,7 kg
Teplota na vstupu do turbíny @ 122k ~ 900°C  (parametr měřený ECU)
Teplota výstupních plynů @ 122k ~ 680°C  (parametr není měřen ECU)
Spotřeba paliva @ max tah ~ 470 g/min
Specifická spotřeba ~ 0,0460 g/N/s
>
Hmotnost motoru 1610 g
Průměr 111 mm
Celková délka (včetně startéru) 273 mm
>
Palivo Jet A1 + 4-6% Mobile DTE Oil Light, Mogul TB 32 EP, MIL-L-23699
Pohonná baterie LiPol 2s 7,4V
Řídící jednotka – ECU Xicoy FADEC, možnost připojení telemetrie
Palivové čerpadlo HP-Tech (Häusl) Brushless
Servisní interval (u výrobce) 50h
Záruka 2 roky

Obsah dodávky

Motor s příslušenstvím Balení motoru
  • Motor H16BL2
  • Úchyt motoru + nerezové šrouby s podložkami
  • Ochranné vstupní síto s upevňovacími o-kroužky
  • Řídící jednotka – ECU – Xicoy Fadec
  • Zobrazovací jednotka – Hand Data Terminal Xicoy
  • Palivové čerpadlo Hausl Brushless se software Hybl Turbines
  • Úchyt palivového čerpadla
  • Všechny potřebné elektrické kabely
  • Dokumentace k motoru > uživatelský manuál, motorová kniha, zkušební protokol

Proč motor H16

Provozní úspora

  • Motor H16 má jednu z nejnižších specifických spotřeb paliva ve své třídě.
  • Díky optimalizovanému chlazení a mazání ložisek dovolujeme používat minerální turbínové oleje „Mogul TB32EP“ a „Mobil DTE Oil light“ . Jejich cena je 4-5 krát nižší než u syntetických turbínových olejů jako např. Aeroshell 560, navíc jsou více šetrné k životnímu prostředí.

Bezpečnost a spolehlivost

  • Brushless čerpadlo od renomovaného rakouského výrobce HP Tech GmbH (Häusl) poskytuje v porovnání s klasickým DC čerpadlem prakticky neomezenou životnost a řádově vyšší spolehlivost. Navíc je díky integrovanému regulátoru téměř necitlivé na kolísání napětí akumulátoru a změnu viskozity nebo typu paliva (Jet A1 / nafta).
  • Integrovaný kevlarový ochranný kruh poskytuje zvýšenou míru bezpečnosti v případě havárie řídícího systému nebo turbíny. (Pozn.: vždy se řiďte pokyny z uživatelského manuálu motoru H16)
  • Vysoce účinné a odolné turbínové kolo z panenského materiálu Inconel 713LC. Kolo turbíny je 100% kontrolováno RTG a kapilární defektoskopií.
  • Rozvaděč turbíny naší konstrukce je integrální vakuový odlitek z materiálu Inconel 713LC pro dlouhou životnost a spolehlivost.
  • Odolná celokovová konstrukce startéru se snadným přístupem k motoru startéru. Elektromotor je osazen kuličkovými ložisky, NdFeB magnety a vyměnitelnými kartáčky. Startér má velmi nízkou spotřebu a dlouhou životnost. (Pozn.: konstrukce startéru se dvěma úchytnými rameny eliminuje rezonance lopatek kompresoru)

Jednoduchá instalace

  • Jeden vstup paliva s otočnou celokovovou přípojkou pro jednoduchou instalaci a odolnost vůči požáru. Tato přípojka je uživatelsky zaměnitelná za jakoukoli jinou přípojku se standardním závitem M5.
  • Robusní a jednoduché elektrické připojení prostřednictvím originálních konektorů MPX. (žádné choulostivé RJ konektory)
  • Integrovaná žhavící svíčka z nitridu křemíku s nízkou spotřebou a dlouhou životností.
  • Integrované čidlo teploty (termočlánek). Čidlo měří teplotu na vstupu do turbíny (TIT – Turbine Inlet Temperature) namísto teploty výstupních plynů (EGT – Exhust Gas Temperature) jak je tomu běžné u většiny motorů na trhu. Upozornění: TIT je při maximálních otáčkách o cca 150°C vyšší než EGT, při volnoběžných otáčkách jsou teploty TIT a EGT velmi podobné. Z hlediska uživatele jsou oba způsoby ekvivalentní.
  • Spolehlivé upevnění díky speciálnímu kroužku na plášti motoru.
Detail vstupu
Detail přípojných konektorů
Kevlarový ochranný kruh
Kevlarový ochranný kruh
Elektrické zapojení
Elektrické zapojení
Brushless palivové čerpadlo s úchytem
Brushless palivové čerpadlo s úchytem
Blisk turbíny
Blisk Turbíny
New milled impeller with improved aerodynamics
Nový vylepšený kompresor