H20 Profesionální verze

Motor pro profesionální použití (např. UAV) a pro modeláře požadující vysokou míru spolehlivosti a dlouhou životnost.
Cena  78 500,-  bez DPH

Objednávka (pouze e-mailem)


Specifikace

>                                          Parametry H20PRO při 1013hPa a 15°C
Maximální tah 200N (tah může být zvýšen pro aplikace s krátkou dobou provozu)
Tah na volnoběhu ~0,7 kg
Teplota výstupních plynů @ max tah ~ 680°C
Spotřeba paliva @ max tah ~ 540 g/min
Specifická spotřeba ~ 0,0450 g/N/s
>
Hmotnost motoru 1650 g
Průměr 111 mm
Celková délka (včetně startéru) 273 mm
>
Palivo Nafta nebo Jet A1 + 4-6% Mogul TB 32 EP, MIL-L-23699
Pohonná baterie LiPol 3s
Palivové čerpadlo Brushless
Servisní interval (u výrobce) 50h
Záruka 2 roky

 

Obsah dodávky

  • Motor H20PRO
  • Vnější Interface Jednotka (EIU)
  • Zobrazovací jednotka
  • Palivové čerpadlo s integrovanou regulací
  • Úchyt motoru + nerezové šrouby
  • Ochranné vstupní síto
  • Úchyt palivového čerpadla
  • Všechny potřebné elektrické kabely

Novinky oproti H16BL2

  • Nově vyvinutá řídící jednotka s možností komunikace přes CAN Bus a automatickou korekcí na okolní tlak a teplotu.
  • Brushless motor startéru.
  • Dvě 30W zapalovací svíčky. Přístupné bez nutnosti velké demontáže motoru.
  • Rychlé starty, méně než 35s na volnoběh.

Standardní vlastnosti jako H16BL2

  • H20PRO vychází z ověřeného motoru H16, který se vyznačuje velmi nízkou spotřebou a vysokou spolehlivostí a odolností.
  • Brushless čerpadlo od renomovaného rakouského výrobce HP Tech GmbH
  • Možnost použítí paliva jak JET A1 tak i motorové nafty bez nutnosti změny parametrů ECU.
  • Možnost použití levného a bezpečného minerálního turbínového oleje Mogul TB32EP.
  • Rozvaděč turbíny z Inconelu 713LC pro dlouhou životnost a spolehlivost bez rizika praskání jako u běžně používaných rozvaděčů z nerez oceli.
  • Jeden vstup paliva s otočnou celokovovou přípojkou pro jednoduchou instalaci. Tato přípojka je uživatelsky zaměnitelná za jakoukoli jinou přípojku se standardním závitem M5.
  • Integrované čidlo teploty výstupních plynů.