Nová verze H16BL2

posted in: Public Info | 0

S radostí vám oznamujeme uvedení nové verze motoru – H16BL2. Hlavní rozdíl oproti verzi H16 a H16BL je v novém námi navrženém obráběném kompresoru. Pro naše zákazníky to znamená 1kg tahu více než předchozí verze a také vyšší životnost kompresoru, díky použití vysokopevnostní hliníkové slitiny. Navíc se nám podařilo udržet stejnou cenu motoru jako u předchozí verze H16BL :).

New improved aerodynamics impeller

Jet Power Event 2018

posted in: Public Info | 0

Také tento rok nás najdete na Jet Power Event v Donauwörth-Genderkingen, 14.-16. září.

Bude to skvělá příležitost se s námi opět setkat, vidět náš nový motor H16BL2 a také na místě koupit se slevou 10%. Pozor, počet motorů pro Jet Power je limitován, tak nepromeškejte tuto výbornou příležitost.

Těšíme se na setkání s Vámi, Váš Hybl Turbines Team.

Kde nás najdete: plánek výstavního stanu

JetPowerEvent_Ad

NOVINKA – Palivový stop kohout

posted in: Public Info | 0

Představujeme vám náš nový produkt: SOV – palivový stop kohout (fuel Shut Of Valve)

Jde o servem ovládaný bezpečnostní kohout, který se instaluje mezi nádrž a palivové čerpadlo. Kohout se ovládá nezávislým RC kanálem, v případě nouze jako např. požár, únik paliva nebo neovladatelný motor můžete bezpečně uzavřít přívod paliva a zabránit dalším škodám. Kohout je možno samozřejmě použít kdekoli, kde je potřeba servem ovládaný kohout s velkou průtočnou kapacitou. Pro připojení je kohout vybaven standardním 6mm nástrčným šroubením, světlost ventilu 5mm, hmotnost 84g.

Cena: 75 EUR včetně 21% VAT

V případě objednávky nás kontaktujte.

SOV-01

Celá specifikace (pouze anglicky)

3D animace motoru H16

posted in: Public Info | 0

Podívejte se na nádhernou animaci našeho motoru H16  😎 .

Speciální díky Stanovi za perfektní práci!

Engine Deck nyní k dispozici

posted in: Public Info | 0

Připravili jsme pro vás jednoduchý program „Engine Deck“ pro výpočet tahu motoru H16 v různých okolních podmínkách. Program můžete využít také pro přibližný výpočet tahu motorů jiných značek. Program stáhněte v sekci Downloads.

Vysvětlení vysoké teploty „EGT“

posted in: Public Info | 0

Byli jsme několikrát dotazováni, proč má motor H16 tak nezvykle vysokou teplotu výstupních plynů.

Vysvětlení je jednoduché a bylo uveřejněno při recenzi motoru v Dubnovém čísle (2015) časopisu RC Jet International.

V motoru H16 je oproti jiným umístěna teplotní sonda před turbínovým stupněm, proto měří teplotu o cca 150°C (při maximálních otáčkách) vyšší než pokud je sonda umístěna za turbínou vlivem teplotního spádu na turbínovém stupni. Typická hodnota teploty výstupních plynů je 680°C a je precizně měřena při výstupní zkoušce každého motoru čtyřmi externími termočlánky. Na základě tohoto měření je spočten maximální limit teploty měřené motorem a jeho hodnota je vložena do řídící jednotky.

Celkově shrnuto, tento způsob měření teploty nemá pro uživatele žádné nevýhody a je naprosto rovnocenný měření teploty ve výstupní trysce.

Dlouhodobá zkouška- 60hodin a 780 startů

posted in: Public Info | 0

Další velký milník dosažen. Náš testovací motor H16 určený pro dlouhodobé zrychlené cyklovací zkoušky naběhal 60 hodin a téměř 800 startů bez výměny dílů a ložisek. (bylo spáleno téměř 1000 litrů paliva :)) Toto ekvivalentně představuje cca 70-90h podle druhu provozu v modelu.

Běh motoru byl počítačově řízen a sestával z množství krátkých intenzívních běhů pro prokázání nízkocyklové únavy a také tzv. schodovitými běhy pro prokázání vysokocyklové únavy.

Motor je stále v perfektním stavu a pokračujeme…. 🙂

Připravujeme zkoušky s naftou na tomtéž motoru

Equivalent cycling test short sample
Equivalent cycling test short sample
DZK-foto
Test cell